Właściciele firm, osoby na kierowniczych stanowiskach czy pracownicy działów handlowych muszą mieć sporą wiedzę na temat podstawowych technik negocjacji i manipulacji. Ułatwi to pracę, zmniejszy stres i pozwoli na osiąganie lepszych wyników zawodowych.
Na szkoleniach uczestnicy poznają własne możliwości i predyspozycje negocjacyjne i rozwijają umiejętności w tym zakresie. Uczą się nowych strategii i technik negocjacyjnych oraz sposobów wywierania wpływów na innych. Poznają wpływ mowy ciała na efekty negocjacji. Uczą się obserwować mowę własnego ciała i świadomie stosować te jej elementy, które pozwolą na osiągnięcie lepszych rezultatów. Dzięki szkoleniom można też nauczyć się, jak wykrywać manipulacje i im zapobiegać, a także, jak radzić sobie z wyjątkowo trudnym partnerem. Uczestnicy dowiadują się, jak doprowadzić do zakończenia negocjacji z wynikiem dobrym dla nas, a jednocześnie satysfakcjonującym drugą stronę.
Szkolenia najczęściej prowadzone są w formie warsztatów. Prowadzący przekazuje wiedzę, a następnie umożliwia uczestnikom wykorzystanie jej w konkretnych przypadkach czy sytuacjach. Kursanci pracują w grupach, podzespołach lub parach. Wykonują zadania praktyczne, takie jak: symulacje, odgrywanie ról, studia przypadków. Im bardziej aktywni i zaangażowani będą uczestnicy szkolenia, tym większe umiejętności z niego wyniosą.
Anna Banaszkiewicz
Komentarze (0)
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez