Szkolenia on-line zdobywają coraz większą popularność wśród przedsiębiorców z sektora MSP w Polsce. Z roku na rok poszerza się nie tylko oferta szkoleń, ale i dodatkowych atrakcji, które pomagają przyswoić najtrudniejsze zagadnienia. Czy złota sentencja „bawiąc-uczyć” sprawdza się także wśród przedsiębiorców?
Po pierwsze chęć zdobycia wiedzy.
Po drugie — ciekawość.
Szkolenia on-line to nie tylko suchy tekst. Mogą być dobrą zabawą. Sceptycy, nie znający szkoleń, obawiają się nudy i monotonii. Tymczasem e-learning, to wiedza zaszyta w quizach, testach oraz grach. Po takim „zabawowym“ szkoleniu okazuje się, że wiemy, jak napisać plan marketingowy, jak zarządzać firmą, jakich użyć narzędzi marketingowych. Uczestnicy są zaskoczeni tym, że dobrze się bawili, a jednocześnie zdobyli wiedzę, którą wykorzystują w pracy zawodowej. Gry edukacyjne znajdziemy na portalach świadczących usługi szkoleniowe on-line. Uczestnicy szkoleń, po zakończonym kursie, mogą wykorzystać swoją wiedzę w praktyce, biorąc udział właśnie w takich grach. Są to m.in. tzw. gry decyzyjne. Dzięki nim możemy sprawdzić np. jak poradzimy sobie z łańcuchem dostaw, czy rozumiemy, jakie czynniki wziąć pod uwagę startując w przetargu i czy umiemy zarządzać innowacjami i technologią w przedsiębiorstwie. Wysokie oczekiwania wobec e-learningu realizują nie tylko precyzyjnie od strony merytorycznej przygotowane lekcje, ale także wprowadzenie elementów humoru, gry, które jednocześnie pomagają w nauce. To idealne rozwiązanie. Przecież nikt nie lubi czuć się znużony natłokiem wiedzy teoretycznej. kr
źródło: Akademia PARP
Komentarze (0)
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez![FB](/i/icons/fb.png)